Veel gestelde vragen
COVID 19
Dit zijn vreemde tijden, maar we kunnen jou verzekeren dat de bestellingen zorgvuldig worden verpakt. Daarnaast is het gelukkig ook mogelijk om onze lokale verkooppunten te bezoeken. Kijk op onze Store Locator voor de winkels bij jou in de buurt.
Kan ik ook gewoon bij een lokale winkel terecht?
Ja, we raden je aan om ook langs de winkels te gaan. Daar kun je de producten ruiken en wordt je geadviseerd.
we hebben veel verkooppunten. Vind ze hier in de store locator.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer het leveradres in Nederland is ontvang je het pakket de eerstvolgende werkdag. Je ontvangt een email met track en trace zodra het pakket is opgehaald door de pakketservice.
Meestal een dag na het plaatsen van de order, maar wij zijn hierin afhankelijk van de pakketdienst
Kan ik de klantenservice bellen?
Kijk eerst even tussen de veelgestelde vragen of je daar het antwoord kunt vinden. We ontvangen het liefst een email info@bridgewatercandles.nl, onze klanten service is momenteel erg druk.
Ik heb een claim. Wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent met de kwaliteit van je product of als er iets kapot is, kun je natuurlijk je bestelling terugsturen. Je kunt ons een e-mail sturen met een beschrijving van het probleem (en liefst enkele foto’s) naar info@bridgewatercandles.nl en wij zullen je helpen met je claim.
BELANGRIJK: Vermeld altijd je bestelnummer dat bestaat uit de letter “BW” en 4 cijfers daarna, bijv. BW1234 Zonder dit nummer kunnen we je helaas niet helpen.