Veel gestelde vragen

COVID 19

We kunnen met zekerheid zeggen dat alle orders zorgvuldig worden verpakt en je kunt ook nog steeds terecht bij veel van onze verkooppunten.

Kan ik voor deze producten ook in een winkel terecht?

Jazeker, voor de ultieme beleving van het product kun je langs bij onze verkooppunten. Daar is het mogelijk onze collectie te ruiken en een keuze te maken die perfect bij je past.
We hebben veel verkooppunten. Vind ze in onze shop locator

Wanneer komt mijn pakketje binnen?

Wanneer het afleveradres in Nederland is en je voor 15:00 de order hebt geplaatst ontvang je jouw pakket de eerstvolgende werkdag. We zijn daarbij wel afhankelijk van de pakketservice en nu in tijden van Feestdagen en Covid 19 kan er vertraging optreden. Je ontvangt altijd netjes een track en trace nummer de dag na jouw bestelling vanuit de pakketservice.
Wanneer je een afleveradres hebt in het buitenland gelden andere levertijden. Dit kun je ook checken via de track en trace code.

Kan ik de klantenservice bellen?

Bekijk eerst even of jouw vraag in deze lijst voorkomt. Het liefst ontvangen we een email van jou met het ordernummer naar info@bridgewatercandles.nl. Onze klantenservice heeft het momenteel erg druk aan de telefoon.

Heb je een andere vraag?

Neem contact op met de klantenservice.
Email: info@bridgewatercandles.nl
Phone: +31 252 255 035
Maandag-Vrijdag 08:30-17:00