Veelgestelde Vragen
Ja, we raden je echt aan om lokale winkels te bezoeken. Daar kun je onze producten ruiken, advies krijgen en de beste keuze maken.
We hebben veel verkooppunten. Je kunt ze vinden via onze winkelzoeker.
Dat hangt af van het land waar je de bestelling hebt geplaatst. Je ontvangt een track & trace zodra onze bezorgdienst het pakket heeft ontvangen.
Meestal is dat de dag nadat je de bestelling hebt geplaatst. Tijdens feestdagen en Covid-19 periodes kun je vertraging verwachten, omdat we afhankelijk zijn van de vervoerder.
Controleer eerst onze Veelgestelde Vragen om te kijken of je daar het antwoord vindt. We geven de voorkeur aan contact via e-mail op info@bridgewatercandles.nl, omdat onze helpdesk op dit moment erg druk is.
Heb je een andere vraag?
Neem dan contact op met onze Klantenservice.
E-mail: info@bridgewatercandles.nl
Telefoon: +31 252 255 035
Maandag-vrijdag 8:30 – 17:00